zavod 2  sirena kvadrat  Stimacom  sponzor obcina

Marketing

Prednosti oglaševanja v športu:

- ponuja raznoliko ciljno občinstvo
- nagovarjanje ciljnega občinstva poteka v pozitivnem in sproščenem okolju
- je pozitivno sprejeto in ni moteče za gledalce v primerjavi s klasičnimi oblikami oglaševanja
- omogoča povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, izdelka ali storitve
- prenaša pozitivni imidž športa (dinamičnost,uspešnost, kvaliteta, tradicija ..) na podjetjeje lahko osnova za povezovanje z lokalnem področjem (strateško ali tematsko)
- cenovna dostopnost na raznolikost oglaševanja (na tekmah, na spletu, v tiskanih medijih ..)
- športni dogodki so idealen prostor za srečanja s poslovnimi partnerji v sproščenem okolju
- ugodne davčne olajšave do države

Možnosti oglaševanja v našem klubu:

GLAVNI SPONZOR
*- v tekmovalno ime se doda ime glavnega sponzorja (ime se uporablja v medijih in v tekmovanju)
*- reklama na ogrevalnih majicah
- reklama na tekmovalnem dresu - spredaj
- reklamni pano ob igrišču (1,5 m x 0,7 m)
- reklama na klubski internetni strani, tedenskem newsletterju in klubskem video povzetku tekem (YouTube)
- reklama na zunanjem panoju za napoved tekem
- reklama na medijskih panojih v ŠD Trata
- reklama na plakatih, ki jih tri dni pred domačo tekmo nalepimo v Škofji Loki in njeni okolici


glavni
oglaševanje na dresih - različne velikosti

ZLATI SPONZOR
- reklama na tekmovalnem dresu - zadaj
- reklamni pano ob igrišču (1,5 m x 0,7 m)
- reklama na klubski internetni strani, tedenskem newsletterju in klubskem video povzetku tekem (YouTube)
- reklama na zunanjem panoju za napoved tekem
- reklama na medijskih panojih v ŠD Trata
- reklama na plakatih, ki jih tri dni pred domačo tekmo nalepimo v Škofji Loki in njeni okolici

SREBRNI SPONZOR
- reklamni pano ob igrišču (1,5 m x 0,7 m)
- reklama na klubski internetni strani, tedenskem newsletterju in klubskem video povzetku tekem (YouTube)
- reklama na zunanjem panoju za napoved tekem
- reklama na medijskih panojih v ŠD Trata
- reklama na plakatih, ki jih tri dni pred domačo tekmo nalepimo v Škofji Loki in njeni okolici
ob igriscu
reklamni panoji ob igrišču (1,5x0,7 metra)

BRONASTI SPONZOR KLUBA
- reklamni pano ob igrišču (1,5 m x 0,7 m)
- reklama na klubski internetni strani
- reklama na medijskih panojih v ŠD Trata

DONATOR
- reklama na klubski internetni stran
- reklama na medijskih panojih v ŠD Trata

POKROVITELJ TEKME
- reklama na Facebooku pri napovedi tekme
- ostalo po dogovoru, npr. letaki, nagradne igre, promocije

Informacije in ceniki oglaševanja:

MAIL : Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
GSM : 041-723-793 Tomaž

Donatorstvo:

Donatorstvo je dobrodelna dejavnost, pri kateri donator klubu nameni določena denarna ali nedenarna sredstva. Običajno se donacija odobri na osnovi prošnje kluba, oziroma podpisane donatorske pogodbe, lahko pa se donator za donacijo klubu odloči tudi popolnoma sam.
Z davčnega vidika predstavlja donacija donatorju znižanje njegove davčne osnove pri plačilu davka na dohodek pravnih oseb. Skupna vrednost donacij, ki donatorju še znižuje to osnovo, pa v davčnem obdobju ne sme presegati 0,3 % vseh obdavčenih prihodkov donatorja.

Sponzorstvo:

Sponzorstvo je poslovni odnos, v katerem se sponzor in klub pogodbeno dogovorita za obojestransko koristno sodelovanje. Sponzor klubu nameni sredstva (denarna ali nedenarna), klub pa se zaveže, da bo promoviral sponzorja na dogovorjen način. Običajne možnosti promocije so reklamni panoji ali nalepke v dvorani, reklamni logotipi na športni opremi, reklamni logotipi na biltenih in vstopnicah, reklamne povezave na klubskih internet straneh, brane objave na tekmah ipd. Natančna oblika promocije se vedno določi v sponzorski pogodbi, s tem, da klub za opravljeno storitev promocije sponzorju obvezno izstavi tudi račun, na katerem mora kot zavezanec za DDV obračunati tudi 20 % DDV, ki pa sponzorju predstavlja vstopni davek.

Z davčnega vidika predstavlja sponzorstvo sponzorju davčno priznan odhodek za namen lastne promocije, oziroma promocije svoje dejavnosti in se kot tak tudi prikazuje v poslovnih knjigah sponzorja.

Prijava na e-novice

Za kar najboljšo uporabniško izkušnjo ta spletna stran uporablja piškotke. Več informacij: Pravila o zasebnosti.

Sprejemam piškotke na tej strani

Direktiva EU o uporabi piškotkov